Na Kanárských ostrovech jsem měl tu čest otestovat Hondu NC750X ve verzi s manuální převodovkou. Totiž, Honda tuhle motorku prodává také ve verzi s dvojspojkovým automatem DCT a možná se tomu budete divit stejně jako já, ale drtivou většinu motorek, které v ČR prodají mají právě automat.
Já jsem ale schválně chtěl zkusit verzi s manuálem a ověřit, jestli je motorka skutečně nudná, jak se o ní často traduje. Holt motor v zásadě přejatý z auta Honda Jazz (resp. polovina motoru :), který graduje právě někde na 6 800 otáčkách. Největším terčem kritiky je však zřejmě hodnota maximálního výkonu 40 KW, který tento moderní motor nabízí z objemu 750 kubíků. S mírnými předsuky jsem tedy vstupoval k testu, ale ukázalo se, že to není vůbec tak špatný. Výkonově mě motorka mile překvapila a jsem přesvědčen, že může vyhovět velmi široké skupině zákazníků. A pak je tu ta praktičnost: 22L zamykací úložný prostor v místě nádrže, velmi nízká spotřeba, pohodlí a komfort i pro spolujezdce, pocit vysoké motorky. A ke všemu je to moc příjemná věc v zatáčkách.
Ale to už jdu asi zbytečně do detailu. Raději se podívejte na můj test v zatáčkách ostrova Gran Canaria.
Video test Hondy NC750X ročník 2017
Moc děkuji za půjčení kamarádovi Ondrovi, který na ostrově Gran Canaria provozuje půjčovnu motorek Canary Ride.
Líbí se vám moje práce? Přidejte se mezi odběratele mého Youtube kanálu, nebo mne sledujte na Facebooku či Instagramu.