Je tomu skoro tři roky, co jsem začal 31.8.2017 natáčet video testy motorek. Chtěl jsem jít do detailu, být upřímný a především lidem dobře radit s výběrem stroje jejich snů.
Od té doby jsem nakroutil bezpečně přes 150 000 km, a vydal přes 200 motocyklových videí v češtině a asi 150 v angličtině. Moje kanály odebírá přes 70 000 lidí a já mám radost… z práce, kterou z celého srdce miluji a z toho, že jsou má videa pro mnoho lidí užitečná.
Často se stane, že mi někdo píše, zdali jsem otestoval nějakou konkrétní motorku. V tomhle je Youtube docela málo přehledný, a tak jsem se rozhodl udělat seznam všech mých detailních testů na jednom místě.
Ať už hledáte můj názor na konkrétní stroj nebo si jen chcete vybrat z přehledného seznamu, to co vám zrovna dnes padne do oka, v obou případech hezky poslouží můj seznam.
Přehled mých video testů motorek (aktualizováno 5. února 2022):
- Aprilia Shiver 900 2018
- Beta Alp 200 v italském offroadu
- Benelli Leoncino 500 Trail 2018
- Benelli TRK 502X 2018
- BMW F 850 GS 2018
- BMW F 850 GS Adventure 2019 v Bosně
- BMW F 900 R 2020
- BMW G 310 GS 2018
- BMW R 1200 GS Adventure 2018
- BMW R 1250 GS – jízdní test z Rakouska
- BMW R 1250 GS 2021 – detailní test
- BMW R 1250 R 2019
- BMW R 1250 RT 2021
- BMW R 18 2020
- BMW R Nine T 2016
- BMW R NineT Scrambler 2018
- Brough Superior SS 100 MKII – dosud to nejdražší v testu
- CF Moto 650 MT 2017
- Ducati Hypermotard 950 model 2020
- Ducati Monster 900 200
- Ducati Multistrada 950 2017
- Ducati Multistrada 950S 2020 – jen krátké svezení
- Ducati Multistrada V4S 2021
- Ducati Scrambler 1100 Special
- Fantic Caballero Rally 500
- Harley-Davidson Pan America 1250 Special 2021
- Harley-Davidson Sport Glide 2018
- Honda CB 500X 2017
- Honda CB 500X 2019
- Honda CB 550 Four K 1977
- Honda CB650F 2017
- Honda CB650R 2019
- Honda CB 750 Four K2 1972
- Honda CRF 1000L Africa Twin 2017
- Honda CRF 1100L Africa Twin 2020 – celý playlist XX testů
- Honda Goldwing 1800 2019
- Honda NC 750X 2018
- Husqvarna Svartpilen 401 2018
- Husqvarna Svartpilen 701 vs KTM Duke 790
- Indian FTR 1200 2019
- Indian FTR Carbon R 2021
- Indian Challenger 2020
- Jawa 300 CL 2020 – nejsledovanější video roku
- Jawa 350 Special 2018
- Jawa 500 by RVM, respektive Macbor XR5 Montana
- Kawasaki Ninja H2 a H2SX 2019
- Kawasaki Z900 2020
- Kawasaki Z900RS 2019
- Kawasaki W800 2020
- KTM 1290 Super Adventure 2021
- KTM Duke 390 2018
- KTM Adventure 390 2020 – detailní test z Gran Canarie
- KTM Adventure 790 S 2020
- KTM Duke 790 2018
- KTM Duke 790 vs Yamaha XSR 900
- KTM Duke 890R 2020
- Moto Guzzi 1200 Sport
- Moto Guzzi Audace Carbon 2018
- Moto Guzzi California 1400 Eldorado 2018
- Moto Guzzi V7 III Stone 2018
- Moto Guzzi V7 III Special 2020
- Moto Guzzi V85TT 2019
- Moto Guzzi V9 Bobber 2018
- Moto Morini Corsaro Veloce 2017
- Moto Morini Super Scrambler 1200 – za mě motor roku 2020
- Moto Morini X-Cape 650
- MV Agusta Brutale 800 RR 2019
- Norton Commando 750 Fastback 1970
- Norton Commando 961 2017
- Royal Enfield Continetal 650 Twin 2019
- Royal Enfield Himalayan 2018
- Royal Enfiled Interceptor 650 Twin 2019
- Suzuki SV650X 2019
- SWM Superdual T 2018
- Super Soco TC
- Triumph Bonneville T100 2007 – test ojetiny
- Triumph Bonneville T120 Black 2018
- Triumph Rocket 3 R 2021 – suverénně největší motor v mých testech
- Triumph Scrambler 1200 XE / XC se Somikem
- Triumph SpeedTwin 1200 2019
- Triumph Street Scrambler 900
- Triumph Tiger 800 XRT 2018
- Triumph Tiger 900 Rally Pro 2020
- Triumph Trident 660 2021
- UM DSR Adventure TT 125
- UM Renegade Commando 125
- Yamaha MT-125 2018
- Yamaha MT-03 vs MT-07 2019
- Yamaha MT-07 2018
- Yamaha MT-09 SP 2020 – v porovnání s Kawasaki Z900
- Yamaha MT-10 SP 2018
- Yamaha Niken 900 – první a doufám jediná tříkolka u mě
- Yamaha Ténéré 700 – celý playlist a v něm XX videí
- Yamaha Tracer 700 facelift model 2020
- Yamaha Tracer 900 GT 2018
- Yamaha XSR 700 a XSR 700 XTribute 2019
- Yamaha XSR 900 – můj úplně první test
- Yamaha XSR 900 v úpravě od KBRK
- Yamaha XTZ1200ZE Super Ténéré poslední model 2020
- Zero DS ZF13.0 – elektrika v custom úpravě
- Zero SR/S 2021 – 190NM v eletkrické sportovní motorce
Proč nejsou zastoupeny všechny značky a modely rovnoměrně?
Hodně lidí se ptá, proč netestuji určité styly motorek (např. supersport, 125cc, skůtry) nebo proč mají některé značky (např. Suzuki) na mém kanálu menší prostor. Tak tedy:
Jednak se soustředím na to, čemu rozumím a co mě baví nejvíce. To jsou naháče, retro motorky, scramblery, klasiky, cesťáky nebo cestovní endura. Obecně někde mezi 50 – 120 koní. To je pásmo, které mi vyhovuje. Silnější motorky dělám jen vyjímečně, nemám odborné znalosti a neumím v provozu využít 150+ koňové bestie natož potom natočit smysluplnou recenzi, která někomu pomůže s výběrem. Z podobného důvodu nedělám super a hypersporty (ale vyjímku občas udělat mohu). Pokud na takové stroje hledáte odborný názor, musíte se poohlédnout jinde. V ČR máme špičkové piloty, kteří tyhle recenze dokáží odborně zpracovat.
Poslední dobou už také nedělám moc 125ky. Jednak já mám docela dost přes 100 Kg a s tím se čtyřtaktní 125ka docela pere… co si budeme povídat :)) A obecně me to moc nebaví a netěší. A já beru hodně nazřetel, aby mě bavilo to co dělám. Jinak to pak nemá vůbec smysl. Ze stejného důvodu moc neřeším skůtry, tříkolky, čtyřkolky, mopedy, různé značky, ke kterým (aspoň zatím) nemám žádný vztah. Věci, které ve mě nezvbuzují důvěru nebo vůbec žádné emoce.
A pak… Já si zase úplně 100% vybírat nemohu. Ne všechny fabriky (resp. importéři do ČR) mají stejný zájem na to, aby se jejich motocykly objevovaly v recenzích. Tím spíš občas v objektivních recenzích, kde prostě může být poukázáno na to, že v současné době konkurence nabízí lepší deal. Za celou kariéru jsem např. neměl vůbec žádný kontakt se značkou Suzuki. Nevím proč. Ale zkrátka nemohu mít na test každý stroj, který bych chtěl.
Kromě detailních recenzí, točím také:
- Speciální díly a motovlogy
- Videa o cestování na motorce
- Krásné silnice na motorku
- Akcelerace motorek
- Porovnávací testy
- Videa z výstav EICMA apod.
Stačí si vybrat, vložit klíček do spínačky (jakkoli tohle už bude brzo mladší generaci neznámý pojem :D) a vyrazit se mnou v některém z videí.
A videí… těch bude v příštích týdnech, měsících a věřím, že i letech mnohem a mnohem více. Nenechte si je ujít a začněte odebírat můj kanál :)
7 komentářů
Zdravím budeš testovat i ojeté motocykly? Případně nějaké informace k ojetinam, tipy atd. Díky
Ahoj Mirku. No já bych i sem tam něco projel, ale fakt se k tomu hůře dostává. Postupně se z mých testů nových motorek před třemi lety stávají ojetiny, a tak pokud počkáme ještě rok, dva má videa budou plné ojetin a budou sloužit lidem, kteří právě vybírají motorku z druhé roky. Do té doby, sem tam otestuji něco staršího, koukám na spolehlivosti, případně se vozím i na klasických Hondách ze 70. let… i toto se občas objevuje na mém kanále :) díky
Díky za odpověď, já mám tdm 900 r.v. 2007,jsem spokojen ale chtěl bych zkusit něco víc enduro v v cenové relaci kolem 100000 Kč což by bylo suzuki v-strom 650. Novější model. Nevím ovšem jestli to není krok zpět oproti yamaze…
Ahoj zdravím shlédl jsem mnoho Tvých videí a jsou fajně udělaný..Mě zajímá Honda Deuville.Jestě jsem nejezdil s chci začít,na terén si už vůbec netroufal tak cesťája byla taková střední volba.Tak kdyby to šlo rád bych mrknul.Jo ta 700ka.Diky Stan
Co to pustit do své audience jako výzvu? Já třeba nemám problém ti mašinu půjčit. KTM 390 Duke, ale kupoval jsem to mimo jiné i na základě tvých recenzí (a max spokojenost). Nalítáno k 13k. Ale IMHO takových lidí bude spousta (řádově víc než dealerů ochotných půjčit nový stroj).
Ten seznam testovaných motorek je dobře přehledný . Jinak díky tvému videu mám doma Z900 RS. Je to super moto.
Ahoj vo viacerých testoch spomínaš že máš rád v4 tak ma trosku zarazilo že nevidím medzi testovanymi hondami crossrunnera alebo crosstourera velmi by ma zajmal tvoj nazor resp porovnanie s konkurenciou aj keď keď vidím ze honda u tohoto modelu trosku zaspala na vavrínoch a neupdatuje ako napr tracer9