Yamaha Tracer 900 GT – Velká recenze

3 komentáře Share:

Jak možná víte, tříválec Yamahy mám fakt rád. Dobrej motor! Tak se není čemu divit, že jsem se na cestovně pojatý Tracer 900 GT hodně těšil. Oproti neGT verzi tady máme za 40 000 Kč navíc:

  • speciální barvu
  • lepší a nastavitelný podvozek
  • rychlořazení
  • lepší, barevný displej z MT-10 SP
  • vyhřívané rukojeti
  • tempomat
  • centrální stojan
  • sada kufrů 2 x 22 L v barvě motorky

Za ty peníze prakticky asi jasná volba. Člověk by zřejmě hodně litoval, kdyby nakonec těch 40 000 Kč nepřiplatil. Yamaha Tracer 900 GT je ideální záležitost na cestování ve sportovním rytmu. Na překonávání opravdu dlouhých vzdáleností, pokud možno po dobrém asfaltu… A v takovém případě si při tom cestování a všestrannosti můžete užít taky hodně adrenalinu a řekl bych jezdeckýho opojení.

No a přesně na takový trip jsem si motorku vzal. S kamarádem Jardou jsme naložili motorky na autovlak Praha – Košice a pak si užívali cestu zpátky přes celé Slovensko. A díky tomu, že mi Yamaha umožnila takový trip, jsem mohl motorku otestovat na skoro 2 000 km. Co se mi podařilo zjistit už můžete zjistit v mé video recenzi.

Z tohohle tripu pak ještě za pár dní připíšu krátký cestopis, mapku a přidám všechny fotky. Tady jen malá ochutnávka

Yamaha Tracer 900 GT test v češtině Yamaha Tracer 900 GT test v češtině Yamaha Tracer 900 GT test v češtině

Technické parametry Yamahy Tracer 900 GT

  • Typ motorky: Cestovně sportovní
  • Motor: řadový tříválec, DOHC, s přesazenými ojničními čepy Crossplane
  • Objem: 847 cm3
  • Maximální výkon: 115 koní / 85 KW při 10 000 ot./min
  • Maximální točivý moment: 87.5 koní při 8 500 ot./min
  • mokrá, vícelamelová spojka a 6 rychlostní převodovka s technologií Quickshifter (rychlořazení nahoru)
  • Výška sedla: 850 nebo 865 mm nastavitelná
  • Rozvor: 1500 mm (o 60 mm zvýšení oproti Traceru 900 2017)
  • Objem nádrže: 18 litrů
  • Pohotovostní hmotnost bez kufrů: 215 Kg
  • Pohotovostní hmotnost s kufry: 227 kg
  • Výbava: LED světla, TFT barevný displej, rychlořazení, nastavitelné plexi, vyhřívané rukojeti, tempomat, ABS, kontrola trakce, nastavitelný podvozek, sada kufrů, centrální stojan

Tohle byla pecka. Díky za to :)

Nejbližší konkurence, kterou jsem již testoval:

Líbí se vám moje práce? Přidejte se mezi odběratele mého Youtube kanálu, nebo mne sledujte na Facebooku či Instagramu.

Mohlo by se vám líbit

3 komentáře

  1. Ahoj, děkuji za velmi pěkně zpracovaný test. Přemýšlím právě o koupi GTčka, ale rozhodují se mezi Tracerem a Multistradou 950. Oba tvoje testy jsem si pouštěl několikrát a oba stroje jsou super. Který s těchto univerzálů by sis teď vybral? Já jsem 9 let jezdil Yamahu TDM 900, najel na ní 70tis.km, a tak nějak mám k Yamaze blíž. Jenže letos jsem se svého na Multistradě a jsem dost na vážkách. Diky za názor.

  2. Resim podobny problem, vybiram mezi GT, Multistradou 950 a Afrikou. Rozum rika GT nebo Multistrada, srdce rika Afrika Twin.

    GT ma super vybavu, ale Multistrada ma zase skvely podvozek, zpracovani a design … Mozna ze po vystave v Milane dostane Multistrada nejaky drobny upgrade, neco noveho…

  3. V týdnu jsem se byl na Multistradě projet, design, posed, zvuk, všechno super, ale spojka, reakce na plyn a řazení mě dost zklamalo. Na režim Touring to má šílenou prodlevu na otočení plynu. Spojka zabírá až úplně nahoře a asi na milimetru. Minimálně by to chtělo nastavitelnou páčku. V řežime Sport byla ta reakce lepší. Hlavně se mi povedlo několikrát zařadit neutrál mezi trojkou a čtyřkou. Bude to chtít razantní zařazeni. Jinak projev motoru příjemný. Jen mi přijde, že Tracer GT jede lip. S MTS jako s každým dvouvalcem je to pod 3tis otáček peklo. MTS je pořad ve hře , škoda, že model 2019 nasadil tu cenu takto vysoko.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.